U heeft uw e-mailadres nog niet bevestigd

2013 Tommasi Amarone della Valpolicella Classico - 3 Magnums (3 x 150 cl) with Single Sealed OWC

Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Kavelnummer 20239275
2013 Tommasi Amarone della Valpolicella Classico - 3 Magnums (3 x 150 cl) with Single Sealed OWC

De veiling die u bekijkt is reeds afgelopen

Toon huidige veilingen

Goed bod!

Om uw bod te plaatsen, hoeft u alleen nog maar in te loggen of een gratis account aan te maken.

Al een account?

Nieuwe gebruiker?

Maak gratis een account aan

Wacht op verlenging Kavel gesloten Open voor biedingen over Kavel sluit over: Aanbod loopt af over:

Vertaal naar Nederlands
Wordt vertaald door Google Translate
Terug naar de originele tekst
Vertaald door Google Translate

For any detail please see the original pictures.

Vintage: 2013
Aantal flessen: 3
Inhoudsmaat: Magnum (1,5 L)
Regio: Amarone, Veneto

Note well:
______________
The images of our auctions represent the bottles actually offered for sale, realized from our staff, and are exactly the bottles that you will receive at home! The conditions are always perfect!
And more: all the bottles sold by us, are maintained in perfect condition, in our temperature controlled warehouses at 14 and 16 ° C, in an horizontal position (only for the wine) and in the absence of light.


Lot of 3 bottles Magnum 1.5 liters (3 x 150 cl) with Single Sealed OWC:

2013 - Amarone della Valpolicella Classico Docg - TOMMASI - Veneto

Description:
__________

Deep ruby red color with garnet shades.
Warm, ripe on the nose, intense and of great refinement.
The taste is complex, smooth, full bodied, lots of cherry notes and plum.

Features
Name Tommasi Amarone della Valpolicella Classico 2013
Wine type Red still
Classification
DOCG Amarone della Valpolicella Classico
Year 2013
Format 1.5 Liters Magnum with OWC
Country Italy
Region Veneto
Grapes 50% Corvina, 30% Rondinella, 15% Corvinone, 5% Oseleta
Location Hillside vineyard in the historical Valpolicella Classica zone: La Groletta and Conca d’Oro.
Vinification The grapes are dried for 4 months prior to being pressed.
Aging Aged for 30 months in Slavonian Oak barrels of 35 hectoliters.
Alcohol 15.00% by volume
Matching Amarone is a wine which one can proudly serve on special occasions, particularly with red meats, game and ripe cheeses. But it can also be sipped an ideal companion to enjoyable conversation.


Shipping Details:
_____________

The bottles in the pictures are exactly the bottles you will receive at home. All our OWC are sealed and they comes directly from the manufacturer.

Secure shipping with solid package with express courier: I use Nexive Express Courier for Italy; Ups for all the EU-Country. other Express Couriers for Non-Eu Country, usually It depends from the destination Country. Tracking number available after shipped. No possibility to send back once received it.

For Non Eu Country (Usa, Norway, Island, Switzerland etc....) the Custom Taxes are already included in the shipping cost. You will NOT pay any surcharge.

If the parcel will not delivery and will come back to us, the purchaser will pay the entire cost for a second shipment.

It SOLOGRANDIVINI  top

Feedbackscore: 100.0
Aantal beoordelingen: 219
Lid sinds: 6 oktober 2017
  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Alles Perfekt gelaufen Besten Dank
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Brunohb 17 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Alles Perfekt gelaufen Besten Dank
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Brunohb 17 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Hallo
    Ich bin immer noch Bruno Hediger Alexander Wolf ist nur meine Lieferadresse wie schwierg ist den dass zu Verstehen es gibt noch etliche Schwach Punkte bei Catawiki zum Beispie die Komunikation
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Brunohb 17 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Wonderful seller! Always has time to respond to your questions. Fast deliver and well packed bottles. 5/5 stars!
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    meritu 16 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Venditore eccellente, professionale e serio.
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-de9e59b 15 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Tutto OK
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Foster43 14 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    TUTTO PERFETTO, GRAZIE
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    cri73 13 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Envio muy rapido y correcto cumpliendo todas las espectativas
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    2477map 12 december 2018

  • Sent quickly and well packaged.

    MerijnS 12 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Pacco arrivato in tempo , ben imballato
    Tutto ottimo 👍👍
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Animal73 12 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    很快谢谢
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-6f9446d 12 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Livraison compliquée plus de 2 semaines
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-a07a039 12 december 2018

    Reactie verkoper
    Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Dear Sir,
    I’ m sorry but I don’t accept your feedback. We received your payment on 26th November and shipped after only 2 day in 28tg November.
    The only think complicated is the address you gave us, Mr. Fred Fred.
    As you can see from the Dpd tracking number 08448008753810 the courier says your address is not correct! If you don’t know where you live is not my fault!
    However, I supported you for the delivery, in fact you received the parcel after I contacted you!
    It is really sick find ungrateful people like you.
    You are no more welcome and please stay away from our auction. We don’t need people like you!
    Thanks a lot.
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Non l’ho ancora ricevuto
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Jacopon1 11 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Spedizione corretta imballaggio perfetto
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-c6ba31f 11 december 2018

  • Perfect ontvangen !
    Nu nog proeven en genieten 😉

    user-a74d87b 10 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Arrived well,thank you,although the wooden box was broken.
    In this case did not do much diference,but it is a recurrent problem with your packing.
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-79c1baa 8 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Is this seller lying that he has shipped the lots and he never did? Am I right? Two weeks has gone from shipping and the lot is still on the road?
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    jukkakp 7 december 2018

    Reactie verkoper
    Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    The seller lying? this is your DPD tracking number 08448008753492, it was delivered yesterday 10th December.
    I don' t understand what you mean and what you want!
    Please clarify, Our parcel was delivered as you can see from the tracking number.
    We don't need to lie! NEVER! We do business WITH the customers and FOR the customers.
    But if you leave a feedback without asking our help or support, we cannot know what is the problem.
    And more, If you live in Finland It takes a little bit more time then other part of Europe for delivering.
    Please contact us if you need more help.
    Thanks a lot.
    Antonio
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Tutto bene solograndivini ottimo venditore
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-b7d95bc 7 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Excellent all round - easy website and the wine arrived today, in excellent condition.
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-494f197 7 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Spedizione rapida. Imballaggio perfetto. Grazie mille !!!
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    00golden 7 december 2018

  • The beautiful wines have arrived in good shape. Very well stored for transport! Thank you so much for the extra bottle. I will put them away foor a while, but ofcourse lokking forward to tasting them.

    user-53c5777 6 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Il prodotto è conforme ma i tempi di consegna lunghi e stati rimandati 3 volte!
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-4e463af 5 december 2018

    Reactie verkoper
    Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Gentile Acquirente,
    La ringrazio per il Suo acquisto e per la Sua recensione. Il pagamento del Suo ordine è stato ricevuto in data 27.11 e la spedizione avvenuta il 30.11, entro i 3 giorni previsti dalle linea di condotta di Catawiki. Vedo dal tracking che la consegna è stata concordata tra Lei e il corriere piu' di una volta.
    Purtroppo ci addossa colpe che non abbiamo: il corriere è una ditta esterna che opera al di fuori della nostra volontà. Pertanto rallentamenti nelle consegne non dipendono da noi. Ovviamente siamo ben lieti di intervenire qualora un acquirente ci segnali un disservizio, ma nel Suo caso specifico non ho trovato nessuna mail o segnalazione da parte Sua che indicasse tale ritardo o che ci chiedesse di intervenire per accelerare i tempi di consegna.
    Come avremmo potuto essere a conoscenza della situazione senza un Suo minimo cenno?
    La invito, qualora lo ritenga opportuno e senza impegno, a rivedere il Suo giudizio. La ringrazio per la comprensione.
    Antonio
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Sehr zufrieden
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-faba25f 5 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    Puntuale e ottimo imballo
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    user-fdbfc7e 5 december 2018

  • Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
    top seller : very good packaging and delivery without problem
    Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

    Claudeclaude 4 december 2018

Bekijk alle 219 beoordelingen

Levering

De verkoper verzendt binnen 3 werkdagen na ontvangst van bericht van de betaling.

Verzendkosten zijn alleen voor bestemmingen op het vasteland.
Meer informatie

Verzendkosten

Verenigde Staten € 200,00
België € 35,00
Bulgarije € 35,00
Cyprus € 35,00
Denemarken € 35,00
Duitsland € 35,00
Estland € 35,00
Finland € 35,00
Frankrijk € 35,00
Griekenland € 35,00
Hongarije € 35,00
Ierland € 35,00
Italië € 19,00
Kroatië € 35,00
Letland € 35,00
Litouwen € 35,00
Luxemburg € 35,00
Malta € 35,00
Nederland € 35,00
Oostenrijk € 35,00
Polen € 35,00
Portugal € 35,00
Roemenië € 35,00
Slovenië € 35,00
Slowakije € 35,00
Spanje € 35,00
Tsjechië € 35,00
Verenigd Koninkrijk € 35,00
Zweden € 35,00
De rest van Europa € 200,00
Overige bestemmingen € 200,00

Al onze veilingen staan ​​onder notarieel toezicht 

Betaalmogelijkheden

Ideal Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Deel dit kavel met je vrienden

Het spijt ons, maar we kunnen uw bod niet accepteren

Als gevolg van een openstaande betaling, kunt u momenteel geen biedingen plaatsen op Catawiki.

Zodra uw betaling is verwerkt, kunt u weer bieden zoals u gewend bent. Let op: als u besluit te betalen via een bankoverschrijving, kan het tot 2 werkdagen duren voordat uw betaling verwerkt is. We raden daarom aan om een van de directe betaalmethoden te gebruiken die beschikbaar zijn op onze betaalpagina.

Nu betalen

X
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki account aan te maken, kunt u bieden op een van onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen